خب به زمان ضبط خیلی نزدیک ایم:

ضبط زود که باشه می افته 4 شنبه آینده:

من برنامم جوریه که انگار چهارشنبه صبح باید برم ضبط.

یعنی الآن 6 روز فرصت آماده سازی نهایی رو دارم:

1- برای بخش دیداری و شنیداری:

28 بازی دیداری داریم + 28 بازی شنیداری

سرجمع 46 بازی.

من باید این 46 بازی را در طول 5 روز بررسی کنم و نکاتش را جداگانه مرور کنم و در روز سه شنبه در بخش انتشارات دانشگاه نکات را چاپ کنم تا روی کاغذ باشد نکات.

پس با این حساب روزی 9 بازی را مرور می کنیم. حدود 2 ساعت وقت می خواد.

2- بخش سوالات تخصصی:

4 تا PDF داریم هر کدام 1000 سوال.

روزی 800 تا سوال رو مرور می کنم در لب تاپ. یعنی حدود 1 ساعت وقت می خواد.

هم چنین حدود 100 سوال صدادار مونده که هنوز در ذهنم تثبیت نشده.

باید امروز اون سوالات رو در بیارم و مجددا صوت برایشان ضبط کنم و هر روز گوش کنم.

3- لایتنر هم که مرتب مرور باید بشه.

4- کتب محاسبات سریع:

الان 3 تا از کتابا مونده هنوز.

پس امروز و فردا و پس فردا روزی یکی از کتاب ها رو می خونم و نکاتش رو لاینتر می کنم.

5- ضرب المثل:

ضرب المثل رو هرچی بتونم می خونم.

یعنی باید اول برنامه های بالا اجرا بشه. ضرب المثل اول اون هایی که لاینتر شده رو می خونم. بعد اگر رسیدم ضرب المثل های دگر رو اضافه می کنم.

6- بازی های سرعت عمل جدید فعال تا روز شنبه که کتب محسابات سریع رو چک کنم باشه.



کلام آخر: محمد جان! تو وقت گذاشتی تا اینجا و کار رو انجام دادی. باور کن که میتونی ادامش بدی. خودت رو دست کم نگیر. یا علی. امید به خدا