سلام. امروز ساعت 11 صبح دست از خوندن نقشه کشی کشیدم و گفتم بریم مستند نگاه کنیم. مستند "زخم تازه" که در مورد حوادث تلخ عاشورای 88 بود رو شروع کردم به نگاه کردن. تایمش جوری بود که وقتی تموم می شد اذون ظهر رو می گفتن و بعدش هم می رفتم نماز. خلاصه مستند تموم شد و اذونم گفتند و ما هم راه افتادیم طرف مسجد. وارد حیاط مسجد که شدم متوجه شدم نماز شروع شده. و این شد که سریع السیر کفشام رو بیرون آوردم و همینطوری گذاشتم داخل یه قفسه. اتفاقی تو همون حال و هوا دیدم شماره قفسه نوشته 188. چون با 88 یه شباهت هایی داشت با خودم گفتم خاطره ی خوبیه بذارم تو گلدونم.

نماز که تموم شد اومدم کفشام رو بردارم دنبال قفسه 188 می گشتم که پیداش نمی شد! گفتم شاید 88 بوده و قفسه 88 رو باز کردم دیدم آره! اون 188 نبوده و 88 بوده! خلاصه دیدن مستند اتفاقات تلخ عاشورای 88 همانا و گذاشتن اتفاقی کفش ها در قفسه 88 هم همانا!


پ ن : مستند زخم تازه رو از اینجا دانلود کنید!