چند وقتی بود درگیر مسابقه هوش برتر بودم و برنامم کلا شده بود این مسابقه!

البته خوب هم بود!
منتهی بعد از شرکت در اون مسابقه، یه یک هفته ای به خودم استراحت دادم و دیدم که بیکاری چه آفت بزرگیه!
به قول دبیر دین و زندگی مون در دبیرستان که می گفتند شما حتی یک لحظه هم نباید بیکار باشید و باید در طول روز طوری تلاش کنید که شب تا سرتون رو گذاشتین رو بالشت، بخوابید می خوام برنامه داشته باشم.
علایق من زبان انگلیسی و مسابقه هوش برتر و درس دانشگاهم و کارای طراحی و گرافیکی و نرم افزار هاس!
خب باید برنامه بریزم.
من صبح ها که بیدار می شم ساعت 6ونیم میرم داخل مترو و 1ونیمی در راه دانشگاهم. بهترین فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی همین جاست!
بین کلاس ها که تایم اضافی ندارم. می رسیم به ساعت 12 که نماز و ناهاره.
از ساعت 12 و ربع تا 1و نیم یک تایم اضافی داریم. این تایم رو یک بازی از بازی های هوش برتر اختصاص میدم.
معمولا ساعت 3 و یا ساعت 5 از دانشگاه برمی گردم. در راه برگشت هم سوالات تخصصی هوش برتر رو مرور می کنم.
فعلا داخل خوابگاه باید درس های دانشگاه رو تمرین و مرور کنم چون عقبم.
فعلا تا چند هفته این برنامه منه.
من برنامه دارم.
من بیکار نیستم!