** این مطالب مربوط به اسفند 97 و اردو جهادی عید98 هست ولی اون موقع نتونستم بیام بنویسم. الان می نویسم (4فروردین 98)


 

از تعطیلات بین دو ترم که یعنی اول بهمن تا 12 بهمن که اومده بودم خونه ، احتمال می دادم با رفتنم به اردوجهادی خانواده مخالفت کنند! چرا؟! خلاصه بگم چون دیگه ترم قبل دو تا درس رو افتادم پدرم گفتند دیگه عید خبری از اردو جهادی و اینا نیست! منم گفتم افتادنم به خاطر این اردوها و کارها و فعالیت ها نیست ...

واقعا هم به خاطر این ها فعالیت ها تو هیئت و بسیج و کارهای فرهنگی نیست افتادن این دو تا درسم ...

می دونین به خاطر چیه؟ به خاطر تنبلی ...

ما داخل خوابگاه تا دلتون بخواد وقت خالی داریم. اون تایم های خالی رو جای درس می گیریم می خوابیم ... می گیریم بازی می کنیم و ... . برنامه نداریم ... همین میشه که بعضی وقتا درسا رو نمره پایین می گیریم ...

خلاصه رسید و رسید به تایم ثبت نام اردو جهادی ...

عصر حدود 15 اسفند بود ...

رفتم داخل کوچه نمازخونه. دیدم علی رحما... و امین وا... دارن غرفه راهیان نور بسیج رو خالی می کنن. گفتم قضیه چیه گفتن داریم نمایشگاه رو برای ثبت نام اردو جهادی آماده می کنیم. علی رحما... هرکی از بچه ها رو که از کوچه رد می شد و از بچه های جهادی بود رو نگه می داشت و می گفت داریم نمایشگاه می زنیم کمک مالی کن! خلاصه رفقا پولا رو ریختیم رو هم و حدود 60 تومن جمع شد.

تمام عکسای اردو قبل دست من بود و داخل لب تاپم و اونم داخل خوابگاه! نظر من این بود که اول من عکسا رو گلچین کنم و فردا چاپ کنیم و لی رفقا گفتن نه همین امروز عصر باید کار تموم شه. امین وا... گفت داخل فلش من گلچین عکسا هست. خلاصه رفتیم انتشارات و همونجا فلش رو زدیم تو سیستم و عکسا رو همونجا گلچین کردیم. حدود 30 تا عکس روی آ3 چاپ کردیم + کاور. هر کدوم 1500 افتاد. عکسا که چاپ شد من رو یدوه از میزهای انتشارات عکسا رو داشتم میذاشتم داخل کاورها. یکی از دانشجوها کمه عکسا رو دید خیلی خوشش اومد. گفت عه اردو جهادیه؟! گفتم آره. گفت خوشا به حالتون ...

خلاصه عکسا چاپ شد و من که رفتم خوابگاه ولی علی رحما... چون مسئول ثبت نام بود و بچه ها هم تا شب وایستادن و کار رو تموم کردن ...

خوش به حالشون ... .